A dark angel leads me to evil far beyond the grave

Vaknade självmant för tio minuter sedan. Det var lite spännande, innebär det att jag har lyckats vända mitt dygn till en mer normal rytm än gå-upp-vid-elva-somna-vid-fyra? Kanske är bäst så. Fast inte om det innebär att jag är trött på lördagkväll, eep. Då vill jag vara pigg och dansa, dansa, dansa!

Drömde om en person jag saknar. Folk måste sluta ta avstånd från mig helt utan anledning. Jag behöver ju mina vänner, that's what they are for. Vem skall jag annars få krama mig trött på? Nåväl. Det var en mass tvättrum och tvättkläder och hav med i drömmen också, och djur. Jättefula kattungar, verkligen ASFULA. Jag menar, jag älskar kattungar, men de här var jättefula.
Stod i ett tvätteri, en av mina klasskamrater var där och Lena var där och vi pratade ...väskor, film? Jag minns inte riktigt. Klasskamraten ville i alla fall låna en väska, jag tänkte på han jag saknar som låg hemma hos sig och såg på film - jag bodde också hemma hos honom nu, ett tag, hos honom och hans jättefula gråa kattunge med uppnäsa och stor haka. (hrm, somna direkt efter Jay Leno kanske inte är helt smidigt?)

Tåget klockan tio skall jag ta. Och sedan skall jag plugga, plugga, plugga. Hela dagen. Tentan börjar 14:00 imorgon så jag behöver inte ens komma i säng i tid ikväll. Fast jag vill ju spela WoW också, jag vill levla den där sista lilla biten till 32. Fast tentan går före. Det skall den alltid göra.

Sedan lite paus, under helgen, inget mer plugg just då. Och på måndag drar det igång igen, för då blir det dödsmördarplugg inför fredagens omtenta i grammatik. I've done this twice, det borde ju bara vara att friska upp minnet - jag menar, hela kursen jag tentade klart igår (hoppasjag) har ju varit baserad på de kunskaper vi fick i grammatikkursen, så jag har ju praktiskt fått använda mig av det hela ju. Faktiskt.
G i grammatik hade verkligen gjort min dag...

Så, dags att sluta ranta här, leta rätt på lite kläder, borsta tänderna, packa skolväskan och sedan åka till Lund och dö lite grann i mina skolböcker. Fast jag har fortfarande huvudvärk.

(det är så satans stökigt här hemma, jag hade velat sitta hemma och plugga men det går inte för det ser så djävligt ut här, fan fan fan, jag måste hinna städa också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0