Rundherum im wilden Tanz

  • Har postat biljetten till vinnaren av auktionen.
  • Har skickat ett fint vykort till mommo.
  • Min ugn började brinna när jag skulle laga mat. Det var lite creepy.
  • Pratat i telefon med mamma, vi har storslagna planer för nästa vecka!
  • Planerat den här veckan, muy bien!

Jag är lite disträ här just nu. Trött, om ni så vill. För tillfället är jag hellre social på riktigt än att skriva här. Ledsen om det stör någon av er, men... jag mår bra.

Det har varit mycket saker i görningen de senaste dagarna.
I torsdags sade två "vänner" upp bekantskapen med mig på grund av mitt sexliv.
I fredags hade jag en halvkass dag i skolan (det var inte så illa som jag först trott!) och fick ju sedan veta att jag klarat b-uppsatsen.
I lördags hade vi guildgrillfest i Malmö, vi var hela sex representater från guildet där. Ytterst trevligt :)
I söndags var jag deppig och levlade mining på Vinter, samt fick upp Ghouliette två levels. Hon är tio nu.

För övrigt: Man vet att man är på en nördfest om någon bär in en liten server och alla pojkar börjar dregla simultant. Lol :)

Planer för sommaren... Allt går på räls, mer eller mindre. Jag känner mig lite carpe diem på ett bra sätt, det känns fint att vara fri :)

Böckerna som finns på litteraturlistan för sommaren verkar störtsköna. Sommarkursandet verkar dock lite knepisch, får se ifall jag får någon reda på det. Håll tummarna!

Men i alla fall. Nu skall jag duscha, sedan skall jag till Helsingborg och leka med Nathaniel.
Behöver ni snabbt ha tag på mig kan ni a) sms:a eller b) peta i WoW. Det finns också möjlighet c) peta på MSN, men det fungerar bara om jag är hemma. Alternativ (a) är helt klart det ni bör satsa på om ni behöver snabb kontakt. Eller ring.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Konstiga "vänner"...

2007-06-04 @ 22:01:22
URL: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0