Deadmeat

  • Tvätta
  • Städa
  • Diska

Mitt kök är fritt från monster! Numera har jag dock närapå sju kassar med pantflaskor; Jag tror att jag skall utnyttja det faktum att jag får besök till kvällen och övertala honom att hjälpa mig dra iväg alla (eller iaf några) kassar till Coop. Plan b är att göra paj. Jag har stått och fantiserat om nybakad äppelpaj under tiden jag diskat. Pant, paj och massage. Värre junidagar kunde man ju ha :P

Mina böcker är bra. De där tre, de hemliga böckerna. Jag lär mig saker och det gör mig till en bättre person. Well, jag kan väl få inbilla mig att det är så, i alla fall?

Skall pilla klart på de sista tallrikarna, sedan försöka få undan all den tvätt jag INTE hunnit med idag. Jag har en ny tvättid på torsdag eftermiddag, då borde jag hinna få undan det sista också. Moloket tänkte jag "well, jag hinner väl i alla fall med typ två maskiner, kanske fyra" men jag har nog hunnit hela sex. Mycket tvätt blir det! Och GOSH vad rena kläder och många alternativ man plötsligt hade igen!

Sökte lite på eBay efter den romper suit jag vill ha. Tror ni att den fanns? Icke!
Murphy är en fitta.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Men, den här http://www.berniedexter.com/sweet-cherries--swing-dress.html är ju så mycket finare än en romper suit! Den vore perfekt på dig ^-^ *fresta*

2007-06-05 @ 22:31:04
URL: http://pointyear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0