Zombie nation

Åt lite macka, tuggade lite tuggummi. Nu skall jag snart sova. Imorgon tänker jag stanna hemma, jag har inga frågor jag behöver få besvarade inför tentan, och jag kan lika så gott sms:a Lotta och fråga henne om det var något viktigt som togs upp. Istället skall jag städa av lite här hemma, bädda rent sängen, leta rätt på min tvättnyckel så att jag kan boka tvättid, och sedan skulle jag nog fika lite med Smege.

Det känns väldigt skönt att ligga nerbäddad i min säng här hemma igen. Lotta är en ängel som tagit hand om mig i ett dygn nu (hon hade jättedåligt samvete för att hon fick mig att dricka absinthe, men det var ju inte hennes fel! jag är nästan 23, jag kan faktiskt säga nej om det är så :P) men det känns ändå bra att få vara hemma igen.

Skall surfa in på Vogons hemsida imorgon och se ifall de lagt in bilder - jag tror att hon som tog kort på mig var Vogonfotograf. Annars finns det inga bilder på min fina lolitaoutfit. Kanske kan fixa någon själv när jag hittar min kamera, annars får ni hålla till godo med den stiliga tecknade bilden jag lade in häromveckan.
Nästa gång jag skall gå ut blir det nog lackbyxor eller min lackklänning som gäller. OM jag orkar sy in den lite, det vill säga. Jag fick ju köpa den i en liiiite för stor storlek, vilket innebär att den är en aning för djupt ringad baktill. Let's just say att det räcker med att visa cleavage på framsidan.

Skall ta en sväng förbi apoteket imorgon också. Jag tror att jag äntligen luskat ut vad det är för dumma utslag jag har, så jag skall redogöra med en apotekare och sedan köpa medicin. Måste prata med mamki också...
Ja, och så måste jag komma ihåg att boka biljetter imorgon! Just nu är jag trött och kommer nog bara att boka fel, så jag tar det när jag har hjärnan under kontroll igen.

En av de bästa låtarna i världen: Deep Eynde - 13th floor. Måste lista ut ifall det finns någon skiva med Deep Eynde, jag är väldigt nyfiken på hur deras andra låtar låter. (13th floor är från Gothabilly 1 - Wakin' the Dead)

Nu skall jag läsa vidare i Dragonlance och sedan sova.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Inget får en att gå ned i vikt så bra som att kwäkas >..> Men, jag skrev som en tok på varenda föreläsning, så det löser sig nog!
Tummen upp till ditt pluggande också, sötnos!

2007-01-15 @ 07:05:06
Postat av: Elenaria

Uh, jag hoppas det bara är jag som ser den där kommentaren som totaltrunkerad och askonstig O.O;;;;

2007-01-15 @ 07:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0