Zombie Birdday



Information:
Jag fyller 23. Jag skall ha fest. Först hemma hos mig, sedan blir det utgång, är det tänkt. I Helsingborg, är det tänkt. Så... Vi börjar väl hos mig vid typ åtta-nio, och sedan drar vi vidare lite senare.

Ni får ta med egen sprit, men jag fixar väl något att snacksa.
Mat får ni äta innan, eller om ni vill så kan vi fixa här, men då får ni lägga lite pengar i matpott också.

Det är inget tema som gäller för kläder, men ni får gärna klä er sött och snyggt. Jag tänkte se ifall jag kan beställa den söta japanska skoluniformen jag postat här, så vill ni får ni matcha.

Vill ni ge mig presenter så kan jag fixa upp en fin lista på lite billigare saker här också, annars har ni min dyra och jättebästa önskelista här.
Frågor? Skriv en kommentar!



Andra bloggar om: , och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0