Ytterligare några små ändringar i designen

Så! Ny bild upptill, ändrade några färginställningar och fixade några småsaker. Utnyttjade Smege som smakråd och kodkontrollant, så lite cred till honom också (även fast jag gjorde det mesta ;))


Apropå min nya kategori, Antisnyggt:
Till skillnad från Dagens Video/Dagens Ögongodis är inte detta en kategori med en update varje dag. Jag slänger in saker där så snart jag hittar något som passar; Det kan vara en sak om i veckan eller sjuk om dagen.
Beroende på hur fast jag blir i World of Warcraft nu när det kommer igång igen så dyker det förmodligen upp en WoW-kategori också.

Nu skall jag diska, återkommer här senare. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0