You can't have manslaugter without laughter

  • Tre långärmade tröjor, varav en polotröja.
  • Body Butter Strawberry
  • En grön BH. I storlek 65F. Jag tror att det borde vara detsamma som 70DD, ungefär. Mindre runt men större kupor, så det går nog på ett ut. (provade aldrig :P)
  • En massa småplotter på Lagerhaus, bland annat en liten present till Elenaria och en till Thorgo. Skall även vid tillfälle fixa en till Älsklilla, hittade en sådan söt sak åt henne!
  • Ett par kalsonger åt pappa.
Uh... sedan kommer jag inte ihåg om jag köpte mer. Jo, en bok! Stephen King, mrrrr.
Jag och Caroline har även dragit mindre politiskt korrekta skämt samt skrattat oss fördärvade åt en konstig engelsk tonårstidning med fula ungdomsstjärnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0