You call it graveyard? I call it home

  • Tentan inmailad, och jag har fått bekräftelse från Eva att den går att öppna (och att den därmed kommit fram, d'uh)
  • De två första maskinerna tvätt är igång, skall samla ihop all onödig tvätt häruppe och släpa ner den också.

Jag känner mig jättenervös angående tentan. Vi får inte resultat förrän om allra tidigast två veckor (de har ju ensisådär 30-35 skrivna och individuella tentor att rätta, lär ju vara TEH ASTRÅKIGT för dem) så jag vet att det är dumt att angsta, men jag slår vad om att jag kommer att hitta tusen saker jag kunde ha skrivit annorlunda och så vidare. Fy bubblan.

Nå, jag skall inte spamma sönder för er här hela dagen. Jag ville bara få ur mig lite tentaångest för att se ifall det kanske hjälper. Jag fick min Tjuvlyssnat-bok idag så jag läser den. Dock ingen Horde-tee, dammit! Kanske hinner den komma innan jag skall till skolan imorgon... Nåja.

Kommentarer
Postat av: charlotte

spookie blogg:) men jag gillar den

2007-01-18 @ 15:37:35
URL: http://glitzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0