Where you at?



NP: Depeche Mode - Stripped

Springer runt i min jättestora lolitakjol, dricker cider och leker musikvideo. Eller, uh, sjunger med i alla låtar i min playlist och försöker hitta på snajdiga danssteg att ta till. Det du!

Klockan åtta skall jag ta tåget, så om en timme åker korsetten och resten av kläderna på. Surar över att jag inte kan hitta mitt Vogonkort. Blä. Kanske fungerar det att visa leg och säga att jag är medlem, men jag tror inte det. Jag vet ju inte ens vilket nummer jag har - hade jag vetat det hade det kanske underlättat. Nåväl. Det skiljer 40:- i pris men nästa kort får jag banne mig hålla stenhårt i så att jag inte tappar.

Jag älskar Misfits, för övrigt. Men det är ju ingen nyhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0