Was soll der Teufel im Paradies?

Um... Femtio besökare sedan jag gick och lade mig vid två igår. Oj. Varifrån kommer besökarna när jag sover och inget skriver? Wheee, välkomna är ni i alla fall!

Teh trött! Jag vill bara få sova vidare, men så får man inte göra. Suck. Skall städa här hemma när jag kommer från skolan sedan, jag har kommit fram till att jag nog skall möblera om! Får se hur tunga de möblerna jag vill flytta på är, dock. Jag är ju inte riktigt känd för min gigantiska muskelmassa... Eller för min hjärnkapacitet... Hm, jag undrar vad jag ÄR känd för ;D

Första föreläsningen i Struktur II idag. Vi får se hur pass panisk jag är när jag kommer hem sedan... :P

Kommentarer
Postat av: mikaela

Har aldrig läst din blogg förut, But I'm going to ;)

2007-01-19 @ 14:42:52
URL: http://mikaeyla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0