Viva la France! (eller något)

Wheeeee! Telefonsamtal från mamma:

M: Du, det blir ingen pokerturnering i Deauville för pappa, Ladbrokes har ställt in den. Och pappa har ju betalat asdyra biljetter och hotell. ...så, vill du åka till Frankrike med mig i en vecka? Du behöver inte svara nu, du kan tänka på saken om du vill.
C: Är du dum eller? Klart jag vill till Frankrike!!!

Så. En vecka (nästan) med shopping och slaxxor i Deauville med mamma, på fint hotell och allt. Kan det bli bättre? :D Jag är glaaaad idag och har lett som en fåne hela vägen till tåget, på tåget och från tåget. Hihi.

Nu skall jag duscha och sådant. Jag ville bara skvallra om min förestående resa. Jag åker i mitten av Februari. Nu måste jag träna franska: Je suis un Festis. Ich bin ein Mädchen. I like music. Och så vidare...



Andra bloggar om: , , och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0