Venomous Poison

Hela Kävlinge vallfärdar för att se det som finns kvar av pizzerian. Alla bilar jag mötte på väg till Coop stannade in som fan och gled i slow motion längs gatan, och folk stod i mindre grupperingar och stirrade. Well, jag förstår dem: Stället ser helt fördjävligt ut, och det är ett under att ingen faktiskt dog. Som tur är så var det ingen av husen som ligger längre upp på gatan: Alla de ligger vägg i vägg med varandra och därmed hade skadan blivit ännu större. Nu drabbades "bara" pizzerian och ett kontor för uthyrning som låg i samma lokal. Men oh, så jag känner med dem. Herregud, jag hade blivit galen av förtvivlan om det varit MITT företag som exploderade sådär! All min kärlek får gå ut till de stackarna som äger och/eller jobbar på pizzerian i fråga.

Jag fick ihop 35:- i pant, då hade jag råd med en pinfärsk limpa, pålägg till den samt ett paket nudlar. Skall koka lite nudlar inom en timme, och sedan tar jag nog ett par mackor också. Eller så äter jag bara mackor... I vilket fall som så har jag mat nog att klara mig över kvällen. Och imorgon får jag, som sagt tusen gånger, pengar.

Imorgon skall jag för övrigt på stan en runda med Caroline! Jag skulle behöva hitta lite varmare kläder att ha nu, ifall värmen sjunker igen. Just nu är det två plusgrader, så nu klarar man sig ju i vanliga tees bara man har en varm kofta över. Dock var det som sagt minus tio i morse när jag vaknade, så jag vill gärna vara förberedd genom att köpa i alla fall en eller två tröjor! Skall även leta rätt på Body Shop och köpa sådant där trevligt Body Butter Ida bjöd på när jag var hemma hos henne i julas <3

Jag funderar på att skriva ett inlägg om chomskyansk grammatikteori. Det är faktiskt intressant, tro det eller ej ;)

Smegur-degur (sorry ^_^), du är inte online på msn så jag tjallar här: Jag gjorde en huntah istället, hon är level sju och heter Järnsaxa, så du kan adda den gubben och peta på mig om jag kommer online, aight-o?

Nu skall jag pilla rätt på en bejb och en video åt er. Åjhåj vad dagarna går snabbt, jag hinner knappt posta en innan det är dags för nästa! Snart kommer ju godsakerna att vara slut... Då kör vi fler repriser! Fear not, trogna läsare, jag vet nog hur man fixar saker!



Andra bloggar om: , , ,
, och

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag ska ha tid att spela också :)

2007-01-24 @ 08:27:36
URL: http://blog.apokalypsens-4-ryttare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0