Twilight

Dagens Video är en video av Therion, Summer Night City. Jag gillar låten, och videon är riktigt kul - en massa äldre herrar som mimar till tonerna av Therions härliga kör :) (bonuslåt av Therion, de är ju så djävla hårda! och så var snubben med röd gitarr het, så där fick ni en bonusbejb också!) (SISTA bonusen nu! min favoritlåt av Therion; Son of the Sun)

Som bejb har vi ett stycke okänd japan, jag tror att han heter Kamijo, men jag har verkligen ingen aning. Ingen chans att du vet vem det här är, Elenaria raring?

DAGENS ÖGONGODIS



Kamijo



Andra bloggar om: , , och

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Rrrrawr, det är Kamijo indeed... Jag tror det är Kamijo från LaReine, ett visual kei-band med bland de snyggaste kläderna. Det är min gissning!

2007-01-18 @ 14:41:46
Postat av: Zombielicious

Ah! Ja, bildfilen heter Kamijo så jag tänkte att det är -nog- hans namn :) Snygg är han, i vilket fall! :D

2007-01-18 @ 15:04:24
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0