This is me, this is my butt

Men blä, jag stör mig enormt på folk (män!) som inte låter mig åka tåg i lugn och ro. Hela hemresan från Smegolas gick alldeles utmärkt, tills jag skulle gå av. Vid utgången jag valde satt tre-fyra killar i typ tjugoårsåldern, och plötsligt var jag det roligaste som drabbat dem på hela dagen. Well, excuuuuuuse me för att jag gillar att åka tåg i skoluniform (det är lagom varmt ute, och jag har snygga ben. so fucking what?) men är det verkligen anledning nog att sitta och grabbflabba för att jag står i närheten av dem? Dumma människor.

Smege bjöd på extremstark pasta, men det var gott ändå. Tur dock att jag hade med mig 1,5 liter cola ;)
Jag hoppas för övrigt att jag inte tråkade ut dig med mitt långdragna pladder om WoW! Min abstinens börjar äta upp min hjärna som en riktig liten face-hugger. :P

Så kom jag hem, och hade plötsligt sju nya kommentarer! Yay, I feel popularity taking over! Nu firar jag genom att lira lite Rhapsody - Holy Thunderforce. (power metal är utmärkt partymusik, tro mig :))

Nu skall jag rensa ur min stora dator; jag har en massa musik som inte fungerar som den skall, och jag har massa dubletter. Förhoppningsvis får jag  Windows till helgen, och då behöver jag ha ur allt ur datorn igen. Så... Förminska musiksamlingen, och lyckas förvara den någonstans tills datorn är klar. Phew, jag har att roa mig jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0