This be me, this be mine:

Skitviktig information:

Jag är 164 centimeter lång.
Jag har gröna ögon.
Jag har är egentligen blond, men låtsas inget därom.
Jag är kär i svenska språket.
Jag läser helst böcker på engelska.
Jag är jättenördig och tycker om att spela D&D.
Jag väger typ sextio kilo. Jag vill väga femtiofyra igen. Femtiofyra är en bra vikt.
Jag har större mage än vad man tror. Jag kan dock klä mig på rätt sätt.
Jag har minst händer i familjen, och är kortast, men har en storlek större i skor än mamma.
Jag är egentligen ganska rik.
Jag har väl kanske ett shoppingproblem, men bara ibland.
Jag älskar skor. Jag har jättemånga skor. Jag använder väldigt få av mina skor. Dammit.
Jag är ganska så kär i Michale Graves. Han är snygg, har läcker kropp och sjunger jättefint.
Jag har en thing för gitarrister. Mina män har i stort sett alla varit gitarrister eller intresserade av att spela gitarr.
Jag har mycket mindre erfarenhet på sexfronten än vad folk tror.
Jag är egentligen ganska blyg, men det döljer jag genom att pladdra frenetiskt.
Jag älskar att duscha. Det är sjukt bra.
Jag vill på allvar bli hemmafru när jag blir stor. Och det ville jag även INNAN Desperate Housewives.
Jag var kär i Turtles, Martin Timell, Orup och Anders Lundin när jag var åtta år.
Jag skulle lätt slå till mig själv ifall jag fick träffa mig själv för tio år sedan. Jag var skitjobbig.

Så. Lägg på minnet så har vi prov på detta om någon vecka! :P

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hmm, jag var också kär i Turtles, eller kanske inte kär men i alla fall jävligt avis på att jag inte var en muterad sköldpadda!

2007-01-10 @ 13:08:34
URL: http://jycke.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Jag hade en lätt crush på Michelangelo-turtle. ;D

2007-01-10 @ 19:28:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0