The night is where we belong

Om en halvtimme går mitt tåg. Idag skall jag köpa QX. Bruden kommer ut med sin identitet, och jag är så djäkla nyfiken! Innan dess skall jag dock in i Azeroth i två sekunder och se ifall jag tjänade miljoner guld på AH igår eller inte. Jag fick en massa dyrbar loot från vargar. Hrm. (varför i hekvete går vargar runt med ringar, svärd, snygga byxor och rustningsdelar?!)

Nå. Är lite hungrig, får se ifall jag kan lura med mig Lotta in på något fik eller något, annars får jag klara mig tills jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: caroline

samma fråga ställde jag mig när en..ren droppade en ring. liksom.. renar har ju inga fingrar =P

2007-01-31 @ 12:59:52
Postat av: Zombielicious

Det finns helt enkelt väldigt modemedvetna djur i Azeroth :)

2007-01-31 @ 16:36:13
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0