Struggling to breathe

I wanna I wanna! *klick*

Jag har tappat aptiten. Klarar inte av att äta: igår försökte jag äta fläskfilé men fick bara i mig några få bitar. Idag åt jag macka och åt två, sedan tog det stopp. Ingen aptit, ingen plats för mat. Det är illa... Jag tror att det är därför jag är så utmattad hela tiden.
Hur tar jag mig ur det här? Jag försöker ju äta, sova som jag skall, gå upp i tid, aktivera mig, men det fungerar ju inte. Jag har fortfarande inte lust att äta; när jag väl gör det är det med en känsla av tvång. Om någon har någon idé på hur jag skall göra för att kunna börja äta normalt igen så snälla låt mig veta. Jag vill inte behöva känna hur jag blir mindre och mindre inuti, och hur mina armar börjar återgå till det stadie de befunnit sig i i tolv år redan.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Baby, baby... jag vet precis hur det är :( *kram*

2007-01-13 @ 23:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0