Snela Katen (2004)

Rubrik: Snela katen.
Daterat: 2004-06-28 16:15:00

16:10

Men ffs: Varför förstår inte folk att om jag distinkt vägrar att svara på ”flört”-sms, eller vad man nu skall kalla det, så är det för att jag inte är det minsta intresserad? Fick detta idag: ”Du är världens 8:e underverk”, Stefan, sms, 13:25. Meeeeeen. Jag trodde att han fattat vinken och givit upp. Hur blir man av med oönskade beundrare? Jag vill ju inte vara elak heller, vi är trots allt med i samma lajvfölje, så det kan ju vara dumt att bitcha som fan mot honom. Men jag trodde att min taktik i att inte svara på sms:en var en bra idé... Tji fick jag. Suck.

Var på stan en sväng. Hittade saker jag verkligenverkligenverkligen vill ha, bland annat en dvd-box med hela första säsongen av Twin Peaks. Får spara pengar till den... Panta flaskor, eller något. Skall ju sälja lite av mina skor, så jag kan nog skrapa ihop pengar. Får se när jag kommer hem från KiR, hur min ekonomi är då också. Kanske har jag råd? (”Cooper, you remind me today of a small, mexican Chi-hua-hua!”) (nawwww, agent Cooper!)

Fredrik fyller arton idag. Han fick beste presentene av mig: En dvd med Sommarhajk och Goliat, och en dvd med massa Elvis-musikvideos. Jag är beste systern ^_^


16:26

HELVETE! Nu har han till och med reggat sig på helgon! *ångest* Jag gjorde genast de inlägg där hans sms nämns till EGP-inlägg, dang darn. Detta är illa, fan om han börjar skriva till mig. Svårare att igga någon som skriver i ens gästbok, än folk som skickar sms >_<
Får fejka att jag har pojkvän, eller något. :(


17:26

Hrr, han har kollat på typ alla mina bilder. Morr, jag vill inte ha honom på min sida ens! Civil status blev raskt ändrat till ”inte intresserad” (helgon är väl ändå fel ställe att ragga... se gårdagens inlägg, *host*) eftersom singel kan tolkas som ...öppet för förslag. Ewwww.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0