Röda läppar döljer dina tänder: är du kvinna eller räv?

Nu ger jag upp för tillfället. Nu skall jag sortera tvätt, planera World of Warcraft-spelande, äta brunch och duscha. Om några timmar, typ runt ett, skall jag ta en sista glance på min tentamen, och sedan får det vara nog.

Planen är att rolla en blelf warlock, en female. Mrrrr. En liten onding. Jag gillar ondingar. Jag skall spela en massa med Kiiri också, hon är ju min raring. Mammas lilla älskling.

Imorgon har vi första föreläsningen i Struktur II. Struktur I är den jätteluriga grammatiken; är då Struktur II ÄNNU lurigare grammatik? Nackdel: Vi har den norska föreläsaren. Jadå, hon är rar och trevlig, men ...hon pratar norska.  Jag har svårare för hennes prosodi än för den skånska prosodin, och det är aldrig bra.

Nåväl. Man skall inte ropa hej förrän man är över bäcken. Jag ropar sällan hej, jag får ont i halsen av att skrika för mycket. Plus att jag har så stark röst ändå, så varför ropa när man kan prata?


Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Man ska inte prata hej förns man är över bäcken!

2007-01-18 @ 21:53:28
URL: http://skinheadxbarbiedoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0