Return of the Fly

ÄNTLIGEN fick jag den djäveln! Jag har haft en stor, elak fluga i min lägenhet de senaste dagarna, och han har hållit sig på spefullt avstånd så att jag honom inte når. Men nu djävlar! Nu är han mosad och nedspolad i handfatet. Skam den som ger sig!

Skall med tåget om en halvtimme, fika med Smege i Helsingborg.

När tänker CSN fatta att jag för tio dagar sedan anmälde mig som student och därmed vill ha mitt bidrag? Jag behöver pengar. Jag börjar få svårt att köpa mat, liksom. Skall ringa och be mamma att fixa över lite pengar på mitt konto. Ich bin fattig.


Kommentarer
Postat av: Elenaria

Man kunde inte lämna studieförsäkran förrän i måndags, så... >.>

2007-01-18 @ 18:41:00
Postat av: Zombielicious

...fast jag fick mail från CSN för tio dagar där de skrev att det var dags att lämna studieförsäkran, och då gjorde jag det rightaway :S

2007-01-18 @ 21:06:35
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0