One last caress

Hemma, skall strax knyssla iväg igen. Fables har kommit! Så jag måste gå till Preem - i ösregnet! - för att hämta och läsa och vara kär. Men det får det vara värt :)
Jag ville bara sätta mig en sekund och hämta andan först, det blåser ganska bra ute och jag har ett paraply som försökt slita armarna av mig.

Vi hade seminarium idag. Jag undrar hur många i klassen som tycker att jag är SMART? Jag skulle gissa på ...ingen. Herregud. Vårt arbete blev totaldissat, vilket på sätt och vis är bra eftersom vi har first hand information på vad vi INTE får göra på hemtentan nu, men... jag hade ju gärna hört åtminstone en bra sak om allt vi skrivit. Visst, vi hade gjort en del skumma misstag, ett jättestort missförstånd och en del olyckliga ordval, men... Kunde de inte komplimentera  vårt ordval, åtminstone? "Den här meningen är jättefint komponerad!" eller något?

Jaja. Nu skall jag posta dagens fem videos, i ett eget inlägg. Vill ni kan ni ju rösta på vilken av dem som är bäst :P

I put a knife right in you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0