Om du visste hur mycket jag saknar, så sov du inte alls

(varning! visning av naturlig hårfärg å färde!)



En gång var jag blond, nyss hemkommen från USA och laggade värre än den värsta dator.

  • Det längsta jag har varit vaken var runt sextio timmar i sträck. Det var vedervärdigt, och mot slutet av den perioden ville jag bara lägga mig ner framför pizzaugnen och gråta. Jetlag är INTE min vän.
  • En gång nös jag femtiotusen gånger. Jag för varje nysattack nös jag kraftigare och kraftigare (alltså, med mer KRAFT och inget annat) och till slut råkade jag nysa mig dubbelvikt och slå huvudet rätt i en stålplatta. Då slutade jag nysa.
  • Jag har svimmat tre gånger i mitt liv, varav två gånger var på mellanstadiet och den sista gången var på högstadiet.
  • Efter att ha haft EN pojkvän och därmed haft någon bredvid mig i sängen då och då under två år blev jag immediat pojkvänsskadad, och klarar sällan av att sova bredvid folk utan att kela på dem i sömnen. Jag menar... två år av tjugotvå, jag borde ju vara mer van vid att sova ensam?
  • Sedan strax innan jag fyllde två år har jag, alla de nätter jag inte haft sällskap, sovit med mitt  gosedjur Goffe i famnen.

Egads, vad den där klänningen inte är smickrande för figuren.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Jag är säker på att den ser bättre ut om du står upp, sötnos. Den är absolut urgullig, hursom.

2007-01-26 @ 00:50:06
Postat av: genma saotome

Jag får hålla med Alven, iofs förstår jag inte riktigt vad du snackar om hade den varit mer smickrande, hade det A varit en baddräkt och B flertalet av dina manliga besökare hade förmodligen fått uppleva ett smärre näsblod/blodtrycksfall respektive.

2007-01-26 @ 14:05:31
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Inte för att det här har jättemycket med texten att göra men jag kom att tänka på ett luciafirande på hymnasiet dåtyp 3 tärnor svimmade varav den ena fick stearinljuset på halsen 6 åkte till farbror doktor.. Var bara tvungen att dela med mig, hottie!
=)

2007-01-26 @ 16:04:58
URL: http://[email protected]
Postat av: Zombielicious

Elenaria: Jo, klänningen är ursöt och kostade bara typ $15 har jag för mig. Supergullig med gul kofta till :)

Genma Saotome: Bikinibilder har jag ju på hemsidan :P

Skinhead Barbiedoll: Haha, omg! Hur kunde det gå till? :D

2007-01-26 @ 23:19:13
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0