Nightfright

Skrämmande nog så tycker jag, när jag läser min tentamen, att jag har fått med allt, att jag har formulerat mig bra och att jag har hittat bra exempel. "Wohoo!"  tänker ni, "Oh bummer", tänker jag. För... tror jag att jag har rätt så har jag förmodligen fel. Lagen om alltings djävlighet; Murphy hatar mig mer än någon annan.

Jag har ändrat några formuleringar, hittat några fler saker att understryka mina stilpåståenden med, och det är ungefär allt jag kan göra nu. Jag har plockat bort ett stycke som jag missförstått, men som ändå inte bevisar något i min text. Jag skall plocka ihop och sortera lite tvätt nu, och äta, och så skall jag kika på min text igen. Förmodligen har jag missat något fånigt stavfel som faller i ond jord hos Eva, eller något sådant. Igår hade jag skrivit "el del" istället för "en del". Det får jag ju ingen stavfelsnotis om, el är ju också ett ord. "El del", vad ...spanskt. Por que, donde esta el del? Gracias! ...eller något.

Oh, sömn, hur jag saknar dig, längtar efter dig, åtrår dig.
Sovmorgon imorgon. Jag känner mig helt psykopatiskt inställd på det hela nu.

Teen-agers from Mars, we don't care 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0