More than one way to skin a cat

I Helsingborg snöar det riktig julaftonssnö. I Kävlinge spöregnar det bara. Hrm.

Fick i mig lite pasta på Bagatelle med Smege, vilket var bra. Visserligen är jag fortfarande hungrig som ett as fast jag just lättat plånboken på hundra spänn för läsk och pasta, men det är bra att jag fick i mig lite mat. Som vanligt rörde sig samtalsämnena kring dvärgsex, World of Warcraft och arbete. That's the way I like it, yo!

Nu skall jag göra en stabil playlist och sedan skall jag bädda sängen och springa runt i pyjamas (eller typ trosor och teeshirt) och känna mig så där vixen och superduperbra, typ. Jag har väl ingen särskild anledning att känna mig så jättebra, men vem behöver anledningar? Inte jag!



PS: Snöflingor som smälter mellan brösten på en är INTE uppskattat, no sir-ee! DS
,

Kommentarer
Postat av: Marcus Friberg

Snöade det i Helsingborg i torsdags? Jag var där och märkte inget.

2007-01-22 @ 01:09:12
URL: http://www.marcusfriberg.se
Postat av: Zombielicious

Japp, det snöade något så otroligt. Det började snöa vid kanske... åtta? Jag tog tåget vid halv nio och då snöade det så att man knappt kunde se något o_O

2007-01-22 @ 01:17:58
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0