I'm just as human as a human can be

Har sovit en timme. Vet inte om det var bra, jag har drömt förvirrade drömmar och inbillat mig att jag var vaken fast jag sov, och har därmed stressat upp mig över alla de saker som skett i drömmen. Konversationer på msn och i WoW, musik som spelas på för hög volym och folk som skriker på mig att jag måste vakna. Well, nu är jag vaken, men till ingen vidare nytta.

Skall klä på mig och ta mig till macken och köpa något ätbart. Bröd eller något. Jag orkar inte laga mat, men jag tror att jag skulle bli lite piggare om jag äter något och sedan duschar. Macken ligger närmre än Coop, så det känns bättre att snedda dit. Då är jag hemma efter en kvart igen, liksom. Det tar typ tolv minuter max att gå fram och tillbaka, och är det ingen kö så är det bara handlandet i sig som tar tid.

Jag vill så gärna stanna hemma imorgon, men det går inte alls. Jag skall maila Marit, och se vad hon säger, men jag tror inte att det går att fixa på något vänster. Jag tycker inte om att dras ut i kylan och att springa runt och stressa när jag är sjuk, då vill jag bara ligga ner, läsa, sova, se på tv och äta lite då och då.

...typ precis överallt tjatas det om Stureplan. Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0