Ich, mich, mir

Ännu mer skitviktig information:

Jag tycker att Astrid Lindgren är fett överskattad.
Jag blir sur om jag får för lite uppmärksamhet, och jag blir rädd när jag får för mycket.
Jag fattar inte varför jag har haft minst 50 besökare om dagen den senaste veckan.
Jag brukar ibland försöka lista ut hur män på tåget ser ut utan kläder.
Jag dömer alltid folk efter utseendet. Dock kan jag ändra uppfattning om dem.
Jag är trött på supersnygga killar. Been there, done that, och det var inget bra.
Jag hatar waps. (wannabejapaner)
Jag tycker att det är jättejobbigt med hemligheter.
Jag skvallrar dock aldrig.
...jag skvallrade dock ett antal gånger när jag var liten och gapig och barn.
Jag är extremt intolerant mot otrohet.
Jag förstår inte varför kvinnor inte lämnar sina män efter första slaget. Eller tvärt om. What's up with that?
Jag är jättebra på att lura folk att jag är trevlig.
Jag är inte alls lika rolig i verkligheten som folk verkar tro att jag är.
Jag är i stort sett alltid en besvikelse.
Jag tycker om att sova tätt intill folk.
Jag har inte solat på sex år.

Nu skall jag äta. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0