I will be the first to welcome you to Hell

Men vilken dag! Först exploderar en av pizzeriorna, och när jag stod på perrongen för att vänta på tåget (i Lund, för en halvtimme sedan) så var där en redigt påverkad snubbe; jag tror att han var nerdrogad. Han vinglade runt, blev undanknuffad av en mamma som inte ville ha upp honom på sina barn, och tre minuter senare låg han nere på tågspåret och sprattlade. Så hoppade en annan snubbe ner, förmodligen hans kompis, som även han var påverkad men inte lika illa, och lyckades lyfta upp han som föll ner. Sedan vinglade de in på tåget mot Stockholm och försvann. Stackars alla människor som skulle till Stockholm.

Slö lektion idag. Jag var lika trött som jag befarat. Marit är en jätterar lärare, och hon är väldigt rolig, men när man är på väg in i sömnlandet är inte norska det bästa att ha i öronen för att hålla sig vaken. Nåväl. Det hade varit mängder värre om hon varit en sur och otrevlig person :)

Nu skall jag spela lite WoW. Drömmen hade varit att ha upp Kiiri till 40 innan söndagen slår om till måndag, får se hur det går med den planen... Skall spela lite, och sedan äta upp det sista brödet jag har. Jag skall gå till Coop senare och köpa nudlar och kanske bröd, så har jag att äta ikväll...

Nu kom posten. Hur kan det komma sig att mina brev ALLTID blir nertryckta i brevinkastet? Idag fick jag två kuvert. Två vanliga, små a5. Så varför i hela fridens namn kan han inte bara öppna luckan i lugn och ro och släppa ner breven? Jag vill inte ha skrynklig post :(

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Ääääälskar Stockholm. :)

2007-01-23 @ 18:26:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Zombielicious

Haha, jag får ångest av sthlm. Men det finns bra klubbar, bra shopping och bra klubbar där :)

2007-01-23 @ 18:31:57
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0