I was a Teenage Zombie

Kiiri dingade 35 för inte så länge sedan, och jag är på väg mot 36. Yay! Spelat lite Scarlet Monastery med en rar grupp, lyckades flörta till mig finfin robe från en warrior som vann chest roll och är numera grymt matchad i blått och grått! Who killed the fashion victim, liksom :)

Och:
"Hej Carina!
Jag har noterat att det inte är meningen att det stycket ska vara med.
Hälsningar Eva"

Väldigt bra. Förhoppningsvis innebär det att hon faktiskt bortser från den lilla missen också, jag kan bara hålla tummarna :)

Nu skall jag pausa från World of Warcraft och sätta mig att äta lite, samt kika på läxan jag har till imorgon. Jag känner mig inte så sjuk längre - befarade feber ett tag - och det är väldigt skönt. Imorgon är en sådan där viktig och obligatorisk lektion, och jag har ingen lust alls att sitta där snuvig och med feber. Vaknar jag sjuk imorgon får jag dock åka in, lämna läxan, och sedan ta första tåget hem isf. Nödvändigt.

Behöver leta rätt på mitt schema också, jag är lite osäker på hur jag har föreläsningar den här veckan... Jag tror att jag bara har tre, men det kan också vara fyra. Tiderna är jag dock säker på, vi går 10-12 varje gång den här kursen.

Förresten har jag en läsläxa till imorgon. Bokus bekräftade idag att boken finns, så de skickar nog paketet idag eller imorgon. Då får jag boken ...på torsdag? Wohoo. Jag är inte helt kär i det faktum att vi måste köpa böcker INNAN vi får csn-bidrag, men nu är det ju så landet ligger så jag skall inte klaga mer än nödvändigt.

Måste apropå det räkna ut hur mycket pengar pappa skall föra över till mina räkningar. Det börjar ju dra ihop sig nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0