I just can't get enough

eyecandy
Twin Peaks är en djävla bra serie. Jag önskar mig ju de facto säsong två i födelsedagspresent... Så, som bejb idag kan vi sukta lite efter Dale Cooper från FBI, han är ju söt :)
(egentligen ville jag ha Otis Driftwood från The Devil's Rejects som babe, men det fanns ingen bra bild på honom...)



Dale Cooper (Kyle MacLachlan)

video
Dagens Video är en fin gammal klassiker från sjuttiotalet, som jag tror att de flesta av er redan har sett.
Vissa har indianer i vassen, andra har dem på loftet. Den här snubben verkar ha dem i sina sexuella fantasier...



Andra bloggar om: , , ,
, , &

Kommentarer
Postat av: Annelie

ja, MacLachlan är gullig, han... =) Eller, VAR. Han är ju asful nu för tiden! Min favvo i TP är david duchovny/fox mulder som transa-agenten "Denise" =)
/Annelie

2007-01-21 @ 13:46:13
URL: http://snillenspekulerar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0