I collect the heads of little girls and put them on my wall



Jag har ont i huvudet, är varm och halsen är torr. Jag undrar om jag är på väg att bli sjuk? Jag hoppas inte - det här ämnet är tillräckligt klurigt även utan att jag blir sängliggande och missar föreläsningar. Allmänt missnöje.

Fick mail från Lisa. Hon har gjort ett bra handout inför morgondagens lektion. Jag har fortfarande inte orkat titta på texten, och ju sämre jag mår desto mindre lust har jag med det. Funderar på att kanske sova någon timme, och se ifall jag mår bättre sedan. Min panna är ganska varm... Är jag sjuk imorgon så får jag åka in, se till att vi får redovisa först och sedan åka hem igen. Jag skulle kanske luncha med Lotta, men sängliggande pga. feber får gå före.

Jag behöver gå till macken och köpa något att äta också... Äsch, skall sova en timme eller två så får vi se hur jag mår sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0