I be happy now

Ooooh. Senaste Fables - helt sjukt bra! Lublublub, helt klart. Sött tecknat, bra story... Whee. I be happy now. (även fast det spöregnade på mig och jag fortfarande är helt frusen sedan jag gick till Preem) Hoppas att de släpper Fables 10 snart, jag vill inte sluta läsa NU.

Jag behöver städa här hemma, och jag behöver sy klart min headdress. (men i värsta fall går det nästan lika bra med en rosett i håret, om jag inte får tag på spets eller hinner sy klart den) Jag är dock som sagt ledig imorgon, så jag får städa då, och åka införbi Lund en snabbis för att köpa lösögonfransar och spets. ...vilket innebär att jag har total frihet resten av eftermiddagen nu.

Jag funderar på att sova middag lite grann, men min dygnsrytm blir så skum då. Får se om jag hittar på något seriöst, eller om jag håller mig till att slösurfa och lyssna på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0