Human failure

Att göra idag:
  • Installera följande program i datorn:
    1. Photoshop 7.0
    2. Dreamweaver
    3. iTunes

  • Försöka få ur musiken ur min iPod och över i datorn
  • Läsa så långt jag orkar i From Far Away
  • Komma i säng i tid så att jag orkar levla Kiiri imorgo
Inte helt tunga saker att göra, alltså. Och samtidigt som jag installerar kan jag läsa i lugn och ro! Skall laga lite mat om någon timme; idag är en dag min mage inte alls uppskattar att bli fylld. Illa. Jag åt en halv macka i morse, sedan var jag mätt. Jag och Lotta åt smörgåstårta på Mormors Café, efter halva var jag proppmätt och illamående. Mår fortfarande illa - varför? Missnöje. Det blir nog bara macka till mat ikväll, så gör jag omelett imorgon till lunch. Funderar på att köpa fläskfilé till imorgon kväll, det är ett tag sedan jag åt kött sist. Pro memoria: Köp grillkrydda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0