Home at last

Oh, det har varit ett freaky dygn, minst sagt. Efter mångt och mycket är jag nu ÄNTLIGEN hemma igen, trött, frusen och ynklig.

Lotta lyckades lura i mig att dricka Absinthe igår, det gör vi inte om. Två sexor (more or less) och tre cider är en väldigt dålig kombination, upptäckte jag efter mitt första glas vatten på Vogon. Vi gick in på toaletten och hon fick av mig korsetten. På väg mot garderoben fick min mage nog, så med en fart som gjort Speedy Gonzales avundsjuk var jag plötsligt inne i ett toabås och äcklade mig. Sedan drack jag mer vatten, vi lämnade korsetten och jag hälsade på Erik. Ett tag senare var det dags för äckel igen, och jag råkade, eh, äckla lite på golvet på väg mot toaletten. Det visade sig att jag råkat få lite på en tjejs ben, men hon var jätterar och frågade hur jag mådde och allt. Sedan var det på väg att hända igen, varpå Lotta var världens gulligaste och bestämde att hon ville åka hem med mig. Äcklade mig en gång till väl på plats hemma hos Lotta, och sedan åt vi macka och snackade skit fram till tre.

Sov som en stock fram till kvart i två, tåg bussen in till stationen för att ta ett tåg hem tjugo i fyra - då det visade sig att på grund av stormen gick det tåg hemåt tidigast klockan 18.00. For tillbaka hem till Lotta och fick pasta, och sedan hyrde vi Hooligans med Tobias, Kajsa, Maria och någon till.
Chansade på att det skulle gå ett tåg 21:21, men det gick först 21:38. MSN-ade med Smege och Viktor via mobilen och sedan gick äntligen tåget - och nu är jag ÄNTLIGEN hemma.

Imorgon har vi bara frågestund inför tentan, så jag kommer att stanna hemma och vila ut. Det är inte kul att åka buss fram och tillbaka i alla riktningar när man har en kropp som är helt trött av bakfylla och sena nätter.

Nu skall jag posta bejb och video åt er.


Bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0