Hell no, I won't go, I won't go into the House alone

Nästan färdig inför skolan nu. Sovmorgon imorgon, eftersom det inte verkar som att jag skall leka med Viktor ikväll (han hör ju aldrig av sig :S). Behöver tjäna ihop mina trettio guld, samt försöka hinna med att spela lite med Caroline också! (ack, vad mycket enklare det vore om du spelade på min server :P)

Lyssnar på Michale Graves, väntar på att mascaran skall torka och sedan skall jag sminka mig färdigt. Skall se om jag som sagt var vågar mig bort till Flügger idag... Det finns en färgbutik till, som ligger precis vid spåret tror jag. Får glida dit också då, jämföra priser och färger. Lär ju kosta multum, men egentligen borde jag ju kunna ta de pengarna från mitt bankkonto; Jag fick ju lov att köpa massa IKEA-möbler för de pengarna, då måste jag ju kunna få ta av dem när jag vill förändra lägenheten också? Och jag behöver ett soffbord! Borde be om en tusenlapp att fixa lite saker från IKEA för, och så ta mig ut dit. Ett soffbord hade varit swell... Ett fint, fyrkantigt ett, som jag kan ställa massor av ljus på <3

Nå, om en halvtimme MÅSTE jag vara vid tåget, så nu skall jag sminkas färdigt, och sedan packa skolväska, som en duktig skolungdom sig bör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0