Hej hå och en flaska med rom

Det är ...annorlunda. Det är stökigt som fan eftersom jag inte hade lust att storstäda innan jag började möblera, men det blir bra! Jag gillar att jag helt plötsligt har massor av fri yta på golvet. Jag skall göra pedagogiska teckningar i Paint och visa er, tror jag :)

...tio minuter senare, övre bilden är före och undre är efter:
 

  1. Min säng.
  2. TV-bänk.
  3. Stickfåtölj.
  4. Soffa från IKEA.
  5. Datorstol i läder.
  6. Datorbord och dator.
  7. Billy-hylla från IKEA.
  8. Expedithyllor från IKEA. Jag har tre: på första bilden står en upp, och två ligger (en ligger bredvid dator, en står och en ligger intill väggen bakom soffan). På andra bilden står två stycken bredvid sängen, och en står bredvid soffan som nu är skjuten intill väggen.
Notera hur mycket mer golvyta som är fri nu :D
OCH jag kan utnyttja två av tre hyllor från två håll.


Detta är en Expedit-hylla i en annan modell än den jag har.
Min är hälften så hög, eller hälften så bred om ni hellre vill;
Alltså 4*2 istället för 4*4. Mina är mörkbruna också.


Herregud vad pedagogisk jag är :D (rena rama D&D-featet!)


Andra bloggar om: , och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0