Hail the forsaken!

Jag har köpt en jättefin röd strumpebandshållare för 19:-! Now that's what I call a sticky situation. Eller nej, det är bra. Den är förmodligen lite för stor, men för tjugo spänn kan jag glatt kosta på mig att sy in den lite om nu så är fallet. Jag har ju min konstiga kropp som är olika stor på olika ställen, och även fast jag behöver plagg som är 36 över midjan så har jag svårt att få byxor den storleken över höfterna - så beroende på var strumpebandshållaren hamnar väl på plats så kanske den fungerar dugligt ändå...

Jag och Caroline har sprungit runt och gjort alla gator och affärer farliga. Det är väldigt kul att ha någon att gå på stan med :)

Fick, när jag satt på tåget, sms från Stefan som trodde att han sett mig, vilket det visade sig att han faktiskt hade. Synd att han inte var säker på sin sak och kom fram och hälsade - jag har inte sett honom på elva månader så det hade varit kul att säga hej :)

Nu skall jag designa fina tröjor att springa runt och nörda mig i, jag vill ha en FOR THE HORDE och en HAIL THE FORSAKEN eller UNDEAD FTW, får se hur det blir :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0