Gothic Kitten

Dagens färger är svart och rött. Jag är sådär JÄTTEGOFFIG (bats bats bats bats!!) och så vidare. :P

Pengar är förflyttade. Jag har lite kvar att köpa mat och sådant för nu, och så har jag råd att betala för Fables-albumet jag köpte. Så... månaden förflyter nog ganska bra nu :) Blir det någon form av festligheter så har jag ju spriten jag köpte till nyår men aldrig drack, så även fast jag inte har råd med några storslagna shoppingsprees så känns det som att jag har läget under kontroll!

För första gången på flera år så har jag svart ögonskugga och inget annat. Ingen mix med vit, utan svart som synden. Ohyes. Ibland måste man ju! :3

Nu skall jag leta rätt på en bra bild på dagens bejb åt er! <3

Kommentarer
Postat av: Lars Anders Johansson

Jag som trodde att synden var röd...

2007-01-08 @ 15:24:57
URL: http://slott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0