God was never on your side

Nu är min granne igång igen, och spelar musik jättehögt. Jag vet inte ens vilken av grannarna det är, så jag kan inte lämna en sur lapp i brevinkastet heller.

Kiiri är numera lvl 39 (och 14% på väg mot 40) och äger runt 60 guld. Det är femtio guld mindre än jag vill äga när jag slår över till 40... Nå, jag har AH fullt av finfina saker jag hoppas att folk köper - då får jag in ett par fem-sex guld till där också, i alla fall.



Kiiri fick en fin mössa i SM! Den matchar hennes robe alldeles utmärkt, och ser inte alls så illa ut som jag först befarat.

Nu skall jag bädda ner mig och läsa lite, är planen. Imorgon skall jag göra skolarbete och grinda monster tills jag fyller 40. I vilket fall som helst; jag skall köpa alla mina nya spells (10g) innan jag bryr mig om att försöka köpa häst, är planen. Har jag klarat mig utan häst i 39 levels klarar jag mig nog en stund till. Fast oh, så jag ser fram emot att få ta screenshots på min lilla raring på sin fina skeletthest! <3

Nå, jag kommer kanske att posta mer här ikväll, men om så nu inte är fallet så passar jag på att önska er en god natt redan nu, så jag har det överstökat ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0