Giant Spiders prepare to take over

Så var man dressed and decent. Mer eller mindre. Jahaja... Min första hemtenta. Så får man prova på det också. Har ingen aning om hur klurigt det är - förhoppningsvis kan jag dra lärdom av alla dumma fel jag och Lotta gjort under de två övningsanalyserna. ...annars har jag lite problem.

NP: Graves - The Spiderman Song

Och Ooga Booga Boo, för vad hade jag inte givit för endera ett av följande alternativ;
             a) Krypa ner i sängen, sova klart.
             b) Spela World of Warcraft - The Burning Crusade

Apropå WoW: Varför säger folk att de vill spela med mig, för att sedan hela tiden dissa mig? "Du levlar så långsamt" "Du spelar ju på en RP-server b0g" "Du är ju så dålig". Well, yah?! Det vet jag redan, och det vet ni, så säg då inte att ni vill spela med mig om ni nu inte vill det. Jag är apkass på de flesta datorspel, jag spelar för att det är kul och inte för att jag är bra. Och kan man inte bortse från det borde man istället leta rätt på någon som är mer 1337 och mindre n00b i det här fallet. Så det så. Äckelpåsar.

Nu går mitt tåg om tjugo minuter. Ack.

Am I following all the right leads, or am I about to get lost in Space?
When my time comes, they'll write my destiny: Will you take this ride with me?


Kommentarer
Postat av: Gobahog

Det är rätt, skit i stress bogarna. Man ska spela för att man tycker det är kul :)
Rock on

2007-01-20 @ 00:39:54
Postat av: Zombielicious

Du är klok! Tack, tack :)

2007-01-20 @ 00:42:55
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0