Frankly, my dear, I don't give a damn

eyecandy
Alla som har sett Borta med Vinden vet ju vilken otrolig charmör denne Rhett Butler är. Vem har inte drömt sig in i rollen som Scarlett O'hara bara för att få fantisera om att hångla med denne hjärtekrossare? (jag har i alla fall gjort det, så fu ;)) Och så vill jag ha hennes kläder, såklart. I synnerhet den vita med grönt mönster, den hon har på balen precis i början... Eep. Alldeles för lite korsetter nowadays!



Clark Gable som Rhett Butler

video
När det är kallt ute kan man behöva heta snubbar att dregla lite diskret över. Jag tycker då att Doyle Wolfgang von Frankenstein och Michale Graves är två alldeles utmärkta alternativ på den fronten! Hunk-Doyle och raring-Graves är svaret på ALLA världens problem! Dregla lite ni också :)





Andra bloggar om: , , ,
, , , ,
, och

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Ack ja, denne hunk av hunkar, denne charmör av charmörer!

2007-01-23 @ 20:19:04
Postat av: Anonym

Jag vill ha den svartvit randiga hon har, kommer inte ihåg när hon har den. Men my gawd, dreggel rent ut sagt.
Fast så är det med många av klänningarna!

2007-01-24 @ 13:27:53
Postat av: Ida

Haha, lyckat att jag missade skriva mitt namn i den förra kommentaren också...

2007-01-24 @ 13:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0