Fluffy fluffy bun-buns!

Dags för lunchrast. Jag har sorterat saker på hyllorna och ställt upp fler par skor. Just nu har jag i stort sett alla mina skor stående på bokhyllor. Well, jag har helt enkelt inte tillräckligt mycket böcker för att fylla alla ytor, och jag hatar tomma hyllor!

Det spöregnar ute. Snöblandat regn, till och från. Eller bara väldigt tjocka droppar...

Jag vill inte städa. Jag vill läsa Maison Ikkoku och Hot Gimmick hela dagen! ...när CSN ger mig pengar skall jag nog beställa ett par volymer ur From Far Away. Världshistoriens gulligaste manga ^_^ Så, Elenaria, om/när du kommer och hälsar på får vi ta en heldag och förtjust pipa över söta mangakaraktärer och sådana saker! Plus att vi kan se Noir och Record of Lodoss Wars ^_^ Låter inte det lockande, så säg?

Well... Gå ifrån datorn, käka lite och sedan göra klart sovrummet. Skall ta bort alla illaluktande matrester i köket också, och i värsta fall får jag ta disken sedan när Simon är här, han skulle dyka upp om sex timmar. (fast på sex timmar borde jag väl faktiskt hinna ganska långt, när jag väl får i mig lite mer energi nu?)

Fortfarande grinig över tentamissen. Fan också! Det känns så värdelöst att jag skall bugga på en sådan liten detalj. Sure, jag har inte fått svar från Eva än, men... jag tror inte att svaret är positivt, tyvärr. Jaja, snart har jag en städad lägenhet, snart blir det film med Simon och nästan snart får jag igång World of Warcraft, och in the meantime kan jag roa mig med att läsa manga och baka muffins, så livet är ju inte helt värdelöst, tro det eller ej ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kaprifol

Alltid trist att missa tentor. Bättre lycka nästa gång! Noir är förövrigt helt underbar. Mer anime åt folket! Du har väl sett "Serial experiments Lain"? Svårförklarlig och småotäck på ett krypande sätt.

2007-01-20 @ 16:28:10
URL: http://kaprifol.blogg.se
Postat av: ze incredible Panda_Panda

Yo ta och kolla in DN´s nätupplaga och då särskilt "på stan" delen. De skrev om en rockabilly affär i STHLM som du kanske skulle vara intresserad av.

2007-01-20 @ 16:40:22
Postat av: Zombielicious

Kaprifol: Jo, absolut. När man har ägnat tolv timmar åt något vill man ju gärna att det skall vara perfekt när man lämnar in det :S
Jag fick hem några avsnitt Lain en gång i tiden, men jag kikade aldrig ordentligt på det och någon av mina vänner sade att det var dåligt så jag gav upp. Men kanske värt att kolla upp det igen då :)

Panda_Panda: Hrrr, det skall jag kika på :) Fast Rockabilly-affärer-i-sthlm brukar ta sådana enorma överpriser, har jag märkt en tendens av o_O Men tack för tipset!

2007-01-20 @ 17:09:58
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0