Eye for an eye

Spelat en timme nu. Tjänade ett par 4-5 guld, är halvvägs till 40. Fan. Jag behöver fortfarande minst 40 guld :( Skall äta lite nu, och kika lite på "Varför inte prepositionsobjekt?" och se ifall jag får någon klarhet i det, och sedan skall jag spela lite mer. Tidig sänggång ikväll, jag måste vara i skolan redan nio morgon så jag får ta tåget som går vid halv nio. Då behöver jag gå upp... halv åtta. T_T

Idag blir förmodligen en sådan där dålig blogg-dag, med lite bloggande och mycket spelande/pluggande. Tja, då hinner ni ju läsa ikapp lite, haha ^_^

(igår var det minusgrader och snö, idag när jag vaknde hade allt regnat bort och nu är det fyra plus, håhå jaja.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0