Eat your heart out

Jag lyckades slita av i stort sett hela min tumnagel på vänstra tummen när jag tog på mig skorna i morse. Nu har jag tre stora plåster på för att inte skada det ömma köttet. Snyggt. Inte.

Dödshungrig och så trött att jag nästan somnade på tåget. Mmm, brains. Mrrrr, zombie. Planen är att äta, göra bra playlist, bädda sängen och sätta mig i den med min tenta. Texten verkade by the first glance lite halvkul, så jag hoppas att den är enkel och tillfredsställande att jobba med.

Jag vill verkligen bara sova. Om jag jobbar lite med det här och fortfarande är dödstrött så kommer jag nog att sova lite middag ifall jag tror att jag ändå hinner med allt. Den skall mailas in runt 14:00 imorgon tänkte jag (jag tror att vi har frist till 16:00, men det blir mail-köer och jag har ju tvättid också)

Idag sade en i min klass att jag var söt på mitt passkort. Märkligt. Själv tycker jag att jag ser ut som en seriemördare. Nåväl.

Nu skall jag get going. Bejb och video dyker upp senare under dagen, jag har en mage att ta hand om just nu.

Kommentarer
Postat av: Oggy

En bild på den söndriga tummen skulle vara intressant.

2007-01-17 @ 11:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0