Doch, was soll der Teufel im Paradies?

Nu är det dags för Lilla Zombie att näcka och krypa ner under täcket. Jag är på bok 11 nu, planen är att bli klar med den och börja kika i bok 12 innan jag somnar. Fast jag lär ju somna med boken i högsta hugg ^_^

Imorgon skall jag spela WoW och se ifall jag kan få upp Kiiri till 39. Kanske kan hitta någon SM-run att hänga med i... Ahyeah, det blir sweet. Skall även se till att gå till affären medan det är ljust ute så att jag kan ta ett nytt kort på Däcka Lasse, så håll tummarna att bilen står kvar! (det blir ju en så totalt annan innebörd av det hela så det är rent löjligt kul ^_^)

Jag skall nog färga håret imorgon, också. Det skiftar från blont invid rötterna till lila-röd-svart utåt topparna. Och på skalpen baktill är det typ ljusbrunt. Mitt hår är grymt konstigt och färgen ramlar verkligen ur helt olika på de olika delarna av skallen. Luggdelen, till exempel, är fortfarande nästan svart. Skumt.

Jag är glad över det faktum att jag inte längre stressar över obokade helger. Innan jul blev jag deprimerad och kände mig övergiven om jag inte hade planer inför helgen, men nu känns det inte alls fel. Jag känner mig väl till mods och trivs med att ha ett par dagar helt för mig själv. Jag har ingen jag känner ett behov av att få ständig bekräftelse från heller, och det bådar bara gott!
Nästa helg skulle jag kanske leka med Simon. Han är i Tyskland just nu, så jag skall höra av mig till honom i veckan, tänkte jag.

Jag vill äta mer carbonara! :D
Om jag orkar och har tid skall jag imorgon dela med mig av ytterligare ett trevligt recept åt er. Se till att laga all god mat jag tipsar er om nu också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0