Dig up her bones

Morr, gnäll, gruff. Kom hemifrån lite sent, småsprang hela vägen till tåget - livrädd att jag hade missat det! Kom fem minuter i god tid, tittade på tabelltavlan... och tåget går inte förrän elva. FFS! >_< Lottas redovisning slutar elva, och planen var ju att vara där inne då så att hon slipper vänta. Istället kommer jag att komma till SoL vid typ tjugo över elva. KUL I JUL, inte. Missnöje.

Så nu får jag sitta hemma och uggla i tio minuter innan jag dansar iväg igen. Störande. Jag hade liksom kunnat sova en halvtimme extra i morse, istället för bara tio minuter, och ändå haft god tid på mig att bli klar.

Note to self: DU SKALL DISKA IDAG, snorunge! :p

Servrarna i WoW är nere i typ en timme till, så jag kan inte ens strutta runt där i tio minuter. >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0