Dead by dawn

Rensar och städar i TVÅ datorer. Brr, detta är trist och mina ögon är så trötta. Fredrik skickar sjuka noveller till mig (lägger nog upp något av dem här sedan, haha) och jag laddar upp bilder in extremo. Nåväl. Med Bloodsucking Zombies from Outer Space i högtalarna och alla roliga bilder att skratta åt är det inte en total mardröm.

Nackdel: Jag MÅSTE bädda rent sängen innan jag skall sova. Klockan är snart tolv, hur skall jag orka? Ack och ve. Imorgon måste jag för övrigt städa, resten av veckan har jag fullt upp. Det blir Heroes med Viktor i helgen, och så har jag tenta och så skall nog Caroline och Magnus hit :) (inte du, Smege) Och sedan blir det i så fall World of Warcraft för hela slanten!

Nu skall jag fnula vidare. Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0