Creature of the Night

Sällan känner man sig så levande som när frosten illasinnat och hårdhänt biter ens kinder röda. Jag gillar iskalla vindar och rödnupna kinder. Jag gillar dock inte att frysa, men det är väl ett pris man får betala. Så länge man rör sig är man ju varm nog.

Det är det jag hade förträngt under mina tre år som flitig liten arbetsmyra i bowlinghallen:
  • När man går i skolan sitter man i stort sett bara still. Då svalnar man och kyls ner. Och alltså fryser man. ...i stort sett året om. Oh my.
Nåväl. Jag skall inte klaga. Trots att det är så svårt, och trots att jag mest bara känner mig förvirrad, vilsen, liten, ynklig och korkad, så är det ju kul ;)

Postat brev till mamki och Erco nu. Amandas måste jag klura lite på, slå in på något vänster och sedan glida införbi ett postkontor.

...jag måste skriva brev till mommo... Nå, just nu skall jag kela med min lilla LEVEL TRETTIOSJU FIRE MAGE. Och ja, det är meningen att stå i caps. För Kiiri har fyllt 37! Grattis lieb!


On a different note -
Av mig överanvända ord;
  • Moget - används för sig, eller i meningar: "Men moget att vara ful"
  • Evighet - används för att markera lång tid eller stora mängder: "Det tar en evighet att göra detta", "Det kostar en evighet att köpa en iPod".
Det ni.

Kommentarer
Postat av: elinleticia

OH jag gillar din sida också! Kommer krypa in här ofta!

2007-01-24 @ 22:21:37
URL: http://elinleticia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0