Brains, braaaains!

Och så, efter en ren evighet, var jag klar med det preliminära. Upptäckte under skrivandet av min sammanfattning att jag inte riktigt bevisat tillräckligt mycket och ofta vad jag vill ha fram, men jag skall slänga ett getöga på det imorgon och försöka reparera. Om inte annat måste hon väl se att jag i alla fall gjort mitt yttersta för att försöka rätta till alla småfel jag haft på de tidigare uppgifterna?

Nu är det dags för Lilla Zombie att krampa ur kläderna (som för den delen fungerar mycket bra! all hail batman-teeshirt och trasiga favoritjeans!), ställa balkongdörren på vid gavel, polera huggtänderna och sedan stilla zzzzlumra in för att fortsätta drömma helt omotiverade och stupida saker. Och drömmer jag om Basshunter igen blir jag banne mig tokig! >_O

Skall gå upp vid tio imorgon, och försöka fixa det sista på min tentamen. Då har jag fyra timmar på mig att i lugn och ro läsa vad jag har skrivit, knyta ihop det hela än mer, ändra en del ordval, lägga till där det behöver läggas till och ta bort där det behövs tas bort. Och sedan skall jag tvätta och koppla av totalt, för det lär jag behöva. Hade jag haft tillgång till jacuzzin hade jag lugnt bubblat bort i den några timmar, men nu är det ju inte så, tyvärr. Så... En lång dusch och oblivion, delirium, escapism är vad som får gälla.
På fredag börjar jag vid ett (har jag för mig) och då kan jag sova till elva. På lördag skall jag kanske leka med Viktor men det blir nog inte förrän på eftermiddagen, och då kan jag sova till elva. På söndag, om jag inte leker med Viktor, så kommer Caroline och Magnus hit vid två-snåret (det gör de ju i vilket fall) och då kan jag sova till elva. Leker jag med Viktor får jag sova till typ tio istället, men det kanske räcker det med.

Oh, the plans, the planssss! (and you don't matter anymoooooore)

Puss och snusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0