Bone Daddy

Jag vill sova meeeer. Well, egentligen kan jag ju faktiskt sova en timme till, men varför stressa sedan?

Somnade sent igår. Vad det pendlar, det där, min sömn. Det stör mig verkligen... Jag drömmer oroligt också. Jag minns inte allt för mycket av drömmen men jag minns... ett lajvområde? Med en massa utlänningar, så det var inte i Sverige. Jag bodde i ett hus vars väggar var ringmuren, och Milhouse var hela tiden där och flyttade runt ett badkar. Det kom en hårig turk och visade sig för mig i sitt fönster mitt emot mitt i Bingeby, och sedan lurade Milhouse mig att jag var tvungen att isolera och täta väggarna i det enda rummet i min lägenhet så jag gick runt med en sådan där isoleringsspruta och försökte få innehållet att räcka i hela rummet. Sedan visade det sig att det bodde en kvinna mitt emot det här rummet, och hennes boende var som ett tittskåp: ett enda rum, och väggen som vetter mot mig var av glas, och hon var blottare.

...så... blottare, Milhouse och badkar? :/

Nu skall jag sluta vara nekkid och istället leta rätt på lite stabila kläder. Sedan skall jag ta en kik på analysen vi skall opponera på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0