Att undkomma Jörmungands käftar

Ja, just ja. Dagens experiment var att se hurpass bra en bh i storlek 65F satt på mig, och jag kan kattnöjt konstatera att den satt alldeles utmärkt! Men snälla, kära, söta. Hur skall jag nu lyckas hitta bh:ar i DEN storleken? Expediten i affären jag köpte den i sade att de skulle få in fler under våren, och att prislappen skulle ligga på runt 149:-. Om det stämmer är jag nöjd och glad, för då innebär det att jag kommer att ha råd att köpa ett par till. Mrrr. Jag gillar underkläder!

Nå, i vilket fall som: Nu är det dags att betala räkningar. Jag har inga pengar kvar efter det, jag har räknat fel. I värsta fall får jag be pappa sätta över mer deg åt mig, för annars har jag inte råd med mat den här månaden. Oj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0